مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 01:552017-02-20بين الملل

دیده بان حقوق بشر درباره بدرفتاری داعش با زنان عراقی هشدار داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ فعالان حقوق بشر با اشاره به واکنش دیرهنگام نهادها و دستگاه های بین المللی در اقدام برای بررسی و رسانه ای کردن رفتارهای وحشیانه تروریست های تکفیری داعش با زنان و کودکان در عراق تاکید می کنند دولت آمریکا خیلی دیر به این نتیجه رسید که باید با داعش مخالف باشد.

ویلیام اسپرینگ ، فعال حقوق بشر مستقر در لندن در گفتگو با پرس تی وی ، ظرفیت فکری افرادی که در دولت پیشین آمریکا دور و بر رییس جمهور باراک اوباما را گرفته بودند بسیار ناقص خواند و افزود: مقام های دولت اوباما می خواستند با تروریست های تکفیری دست پروده عربستان سعودی هم پیمان شوند و با استفاده از آنان دولت سوریه را از پا درآورند اما به شدت شکست خوردند.

اکنون دولت ترامپ آمده و ادعا می کند تنها هدفش تروریست های تکفیری هستند اما نمی توان این ادعا را پذیرفت.

چراکه داعش را دولت اوباما ایجاد کرد و مقام های آمریکایی از همان ابتدا در جریان بدرفتاری تکفیری ها با زنان و کودکان عراقی قرار داشتند.

سازمان دیده بان حقوق بشر در گزارشی تکان دهنده از تجاوز و آزار و اذیت زنان در عراق به دست تروریست های تکفیری-صهیونیستی داعش پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپرس تی وی ، مدیر بخش غرب آسیای دیده بان حقوق بشر در این گزارش هشدار داد: در زمینه ی آزار و اذیت جنسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیده بان حقوق بشر درباره بدرفتاری داعش با زنان عراقی هشدار داد

دیده بان حقوق بشر درباره بدرفتاری داعش با زنان عراقی هشدار داد