مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 00:402017-02-20اقتصادي

وقتی اهداف، آرزو می شوند!


در حالی که براساس هدف گذاری صورت گرفته، باید در سال 1404 یک میلیون دستگاه از خودروهای تولید داخل صادر شود، عملکرد فعلی خودروسازان و ادامه تولید محصولاتی همچون پراید و پژو 405 تحقق این هدف را با اما و اگرهایی مواجه کرده است.

- ایسنا پیش از این گزارش داده بود که براساس جدیدترین ارزیابی کیفی صورت گرفته، 11 مدل خودروی سواری در حال تولید در خودروسازان داخلی در پایین ترین سطح کیفی ممکن قرار دارند.

" نکته قابل توجه این است که پرتیراژترین خودروهای داخلی از جمله پراید و پژو 405 در دسته خودروهایی قرار دارند که در پایین ترین سطح کیفی ممکن تولید می شوند.

در این شرایط نگاهی به سند "اهداف و سیاست های توسعه صنعت خودرو در افق 1404" نشان می دهد که طبق هدف گذاری صورت گرفته در این سند، در سال 1404 از هر سه دستگاه خودرو سواری و وانت تولیدی در داخل، یک دستگاه آن باید صادر شود.

در این سند پیش بینی شده که از سال 1404 باید سالانه سه میلیون دستگاه خودروی سبک (شامل سواری و وانت) در خودروسازان داخلی تولید شده و یک میلیون دستگاه از آن صادر شود.

این هدف گذاری در حالی است که هم اکنون وضعیت صادرات دو خودروساز بزرگ داخلی چندان تعریفی نداشته و صادرات بیشتر به کشورهایی همچون عراق و در تیراژ پایین صورت می گیرد و باقی خودروسازان داخلی شامل گروه بهمن، مدیران خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی اهداف، آرزو می شوند!

وقتی اهداف، آرزو می شوند!