مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 00:262017-02-20سياسي

یادداشت/ سعدالله زارعی بیایند ما آماده ایم


امروز در جلوه منطقه ای به کنار هم قرار گرفتن دولت ترکیه اسلام گرا با دولت اسراییل اسلام ستیز و دولت عربستان منافق رسیده است اما در این سوی ماجرا ایرانی ایستاده که قدرت و تجربه موفق برهم زدن نقشه پیچیده قدرت های بزرگ را دارد.

- پس بیایند ما آماده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، سعدالله زارعی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: جدایی سره از ناسره و خبیث از طیب یکی از مهم ترین جلوه های انقلاب اسلامی و نهضت حضرت امام خمینی است و گاهی این موضوع آن قدر عجیب است که به سختی در باور می گنجد.

یک زمانی یکی از مقامات ارتش در پیامی که از سوی محمدرضا شاه برای حضرت امام خمینی - قدس سره - آورده بود تاکید داشت که نباید علیه شاه، آمریکا و اسراییل سخنی گفته شود در آن زمان باور اینکه حکومت پهلوی از یک مرجع تقلید بخواهد که علیه اسراییل سخن نگوید بسیار دشوار بود اما زمان زیادی طول نکشید تا همه دریابند حکومت های ایران و اسراییل ماموریتی مشترک با تفاوت هایی دنبال می کنند و هر دو در نقطه آمریکا به هم می رسند.

امروز این موضوع تجلی دیگری دارد.

رژیم های عربستان، ترکیه و اسراییل به طور مشترک و به شکلی که یکی حرف دیگری را پی بگیرد در اجلاس امنیتی مونیخ، ایران را تهدیدی علیه منطقه خوانده اند این در حالی است که هر سه از تهدید منطقه عبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سعدالله زارعی بیایند ما آماده ایم

یادداشت/ سعدالله زارعی بیایند ما آماده ایم