مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 00:202017-02-20فرهنگي

توقیف فیلم های سینمایی با گزارش سیاه مسعود فراستی به مجلس!


طباطبایی نژاد در ادامه در قبال این اظهار نظر اثبات نشده فراستی، این اتفاق و تغییر تصمیم هیات داوران به دلیل اعتراض های فراستی و بهروز افخمی را نشان از عدم تبحر این هیات دانسته است چراکه در غیر این صورت بر رای خود پافشاری می کردند: - قرار بود هفته گذشته اعضای کمیسیون فرهنگی جلسه ای با دبیر جشنواره فجر و رییس سازمان سینمایی برای ارزیابی این دوره از جشنواره داشته باشند که این جلسه به دلایلی عقب افتاد.

امروز کمیته فرهنگ، هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی جلسه ای با منتقدان جشنواره داشته است که گزارش کوتاهی از آن منتشر شده و ترجیع بند تمام نقدهای وارد شده به جشنواره نام مسعود فراستی است.

در حالی که به نظر می رسید انتقادها به جشنواره قرار است از سوی طیف های مختلف صورت بگیرد، با توجه به این گزارش ظاهرا این جلسه تنها به انتقادهای فراستی از جشنواره محدود بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ سید صادق طباطبایی نژاد یکی از اعضای کمیته فرهنگ، هنر و رسانه از کمیته های تخصصی کمیسیون فرهنگی در گفت و گو با خانه ملت، گزارش کوتاهی از صحبت های مطرح شده در جلسه منتقدان جشنواره فیلم فجر با اعضای این کمیته ارائه کرده است.

در این جلسه که منتقدانی چون جیرانی، معتمدی و فراستی حضور داشته اند بر اساس صحبت های طباطبایی نژاد عمده انتقادهای مطرح شده از سوی مسعود فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف فیلم های سینمایی با گزارش سیاه مسعود فراستی به مجلس!

توقیف فیلم های سینمایی با گزارش سیاه مسعود فراستی به مجلس!