مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1395 ساعت 23:502017-02-20بين الملل

قدردانی دبیرکل ناتو از پشتیبانی بی چون و چرای آمریکا از ناتو


دبیرکل سازمان ناتو در نشست خبری مشترک با معاون رییس جمهور آمریکا از پشتیبانی بی چون و چرای وی از ناتو سپاسگذاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما" دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو در نشست خبری مشترک با معاون رییس جمهور آمریکا در بروکسل از پشتیبانی بی چون و چرای وی از ناتو سپاسگذاری کرد.

ینس استولتنبرگ با بیان اینکه از اعلام پشتیبانی مایک پنس از پیمان ناتو که به نمایندگی از دولت آمریکا اتفاق می افتد استقبال می کند افزود: هم اکنون داریم می بینیم که تعهد استوار و محکم دولت آمریکا به حفظ و تقویت روابط این کشور با ناتو نه تنها در حرف بلکه در عمل دارد اتفاق می افتد.

استولتنبرگ با اشاره به تصمیم دولت آمریکا برای اعزام نظامیان تازه نفس به اروپا تاکید کرد این تصمیم در زمینه برقراری امنیت در اروپا بسیار اهمیت دارد و بیانگر تعهد استوار آمریکا به پیمان ناتوست.

استولتنبرگ مدعی شد ناتو موفق ترین پیمان امنیتی در تاریخ بشر است زیرا همزمان با تغییراتی که در دنیا اتفاق می افتد ناتو نیز تغییر و سازگاری پیدا می کند.

اعضای ناتو باید برای ایمن نگهداشتن ملت های خود به همکاری ادامه بدهند و در این مسیر، رهبری آمریکا ضروری است و من خیلی خرسند خواهم شد در نشست ماه مه پذیرای رییس جمهور ترامپ در بروکسل باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی دبیرکل ناتو از پشتیبانی بی چون و چرای آمریکا از ناتو

قدردانی دبیرکل ناتو از پشتیبانی بی چون و چرای آمریکا از ناتو