مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1395 ساعت 23:402017-02-20سياسي

وعده های مدیر فرودگاه خراسان بدون عذرخواهی از مسافران


مدیرکل فرودگاه خراسان رضوی در نشست خبری باز هم فرافکنی کرد و بدون حتی یک عذرخواهی ساده شرکت های هواپیمایی را مقصر تمام مشکلات معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد باقر قاسم زاده عصر امروز در نشست خبری در سالن اجتماعات اداره کل فرودگاه خراسان رضوی با اشاره به اینکه هم زمان با 9 صبح شنبه 30 بهمن ماه فرودگاه مشهد برای پرواز هواپیماها آماده بود، عنوان کرد: اگر شرکت های هواپیمایی عملیات یخ زدایی را زودتر انجام می دادند این مشکلات ایجاد نمی شد.

وی با تأکید بر اینکه در این امر شرکت های هواپیمایی مقصر هستند، اضافه کرد: در طول سه روز گذشته 376 پرواز در فرودگاه مشهد صورت گرفت که بیش از 54 هزار مسافر داخلی و خارجی جابه جا شدند.

مدیرکل فرودگاه خراسان رضوی با اشاره به اینکه از این میزان مسافر، بیش از 10 هزار نفر خارجی بودند اضافه کرد: بی تردید، در صورت عدم ایجاد شرایط ایمن برای پرواز، اجازه هیچ پروازی داده نمی شود، یکی از برنامه های فرودگاه مشهد بعد از این اتفاقات این است که تحت هیچ عنوان مسافران یک ساعت نیز برای پرواز خود معطل نشوند.

قاسم زاده همچنین خط و نشانی نیز برای شرکت های هواپیمایی در مشهد کشید و گفت: اگر این موضوع دوباره تکرار شود، بی تردید بر اساس چارچوب قوانین نظارتی که در اختیار فرودگاه خراسان رضوی است، با رؤسای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های مدیر فرودگاه خراسان بدون عذرخواهی از مسافران

وعده های مدیر فرودگاه خراسان بدون عذرخواهی از مسافران