مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1395 ساعت 23:402017-02-20بين الملل

تهدید نظامی ایران جنگ روانی است، ایران تنها نیست


جنگ در سوریه، جنگ با گروههای مسلح نیست بلکه جنگ با تعداد زیادی از کشورها و در صدر آنها آمریکا، کشورهای غربی و کشورهای منطقه ای است که از گروههای مسلح در سوریه حمایت مادی و تسلیحاتی کردند.

- سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تهدید نظامی ایران یک جنگ روانی برای فشار بر رهبری، دولت، مسئولان و مردم ایران است تا امتیاز بدهند یا از اصول و ارزش های خود عقب نشینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ دبیرکل حزب الله لبنان در گفت و گو با تلویزیون ایران تاکید کرد: تهدید نظامی ایران یک جنگ روانی برای فشار بر رهبری ، دولت ، مسئولان و مردم ایران است تا امتیاز بدهند یا از اصول و ارزش های خود عقب نشینی کنند.

چرا که درحال حاضر امریکا در شرایطی قرار ندارد که به آن کمک کند به جنگ با ایران برود.

آنها می دانند ایران تنها نیست.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جنگ در سوریه، جنگ با گروههای مسلح نیست بلکه جنگ با تعداد زیادی از کشورها و در صدر آنها آمریکا، کشورهای غربی و کشورهای منطقه ای است که از گروههای مسلح در سوریه حمایت مادی و تسلیحاتی کردند.

زیر مشروح مصاحبه خبرگزاری صدا و سیما با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان است؛خبرنگار - همانطور که مطلع هستید منطقه خاورمیانه در سالهای اخیر شاهد درگیری های بسیاری بوده است آتش جنگ در سوریه، عراق و یمن همچنان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید نظامی ایران جنگ روانی است، ایران تنها نیست

تهدید نظامی ایران جنگ روانی است، ایران تنها نیست