مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1395 ساعت 19:102017-02-20ورزشي

قهرمانی زودهنگام دانشگاه آزاد


تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ثبت امتیازات لازم و در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر تکواندو قهرمانی خود را جشن گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"؛ هفته پنجم و ششم دور برگشت پانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس، یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم، امروز با حضور 108 تکواندوکار در قالب هفت تیم در خانه تکواندو برگزار شد.

مسابقات این هفته لیگ برتر تحت تاثیر انتخاب کادر فنی تیم های مختلف تکواندو در کمیته فنی فدراسیون تکواندو قرار گرفت، به طوریکه سیدنعمت اله خلیفه سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد به عنوان سرمربی تی مدانشجویان برای یونیورسیاد دانشجویان جهان و فریبرز عسکری سرمربی تیم یاسین پیشرو البرز به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی معرفی شدند.

البته مهدی بی باک هم به عنوان سرمربی تیم ملی هدایت تیم ملی تکواندو را برای رقابت های جهانی برعهده گرفته است و پیام خانلرخانی سرمربی تیم شهرداری ورامین هم به عنوان سرمربی تیم پاراتکواندو انتخاب شده است.

در پایان این هفته از مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی مقابل تیم لوازم خانگی کن قهرمانی خود را تثبیت کرد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر به مصاف تیم جوانه برود که د راین دیدار کار سختی نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی زودهنگام دانشگاه آزاد

قهرمانی زودهنگام دانشگاه آزاد