مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1395 ساعت 17:402017-02-20سياسي

تأکید لاریجانی بر حمایت از کتابخانه و مرکز اسناد مجلس


رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس بر لزوم حمایت از کتابخانه و مرکز اسناد مجلس تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، ظهر امروز (دوشنبه 2 اسفند) مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و برخی نمایندگان مجلس برگزار شد که طی آن حجت الاسلام والمسلمین سید علی عماد به عنوان رییس جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب شد.

* امیدواریم کتابخانه مجلس در مکان بهتری مستقر شود در ابتدا، آقای لاریجانی با اشاره به اینکه کتابخانه مجلس شورای اسلامی از جمله کتابخانه های قدیمی کشور محسوب می شود، گفت: با توجه به اینکه این کتابخانه متصل به مجلس شورای اسلامی است از اهمیت ویژه ای برخوردار است و علاوه بر خدمات عمومی که ارائه می کند باید کمک کننده نمایندگان مجلس نیز باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسناد و مدارک تاریخی بسیار زیادی وجود دارد که طی سال های گذشته برای احیای آنها تلاش شده است، اظهار داشت: در برخی موارد کتب خطی وجود دارد که بی مانند است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از نفیس ترین کارهای مکتوب در کتابخانه مجلس وجود دارد، ادامه داد: در این بین موزه ای هم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید لاریجانی بر حمایت از کتابخانه و مرکز اسناد مجلس

تأکید لاریجانی بر حمایت از کتابخانه و مرکز اسناد مجلس