مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1395 ساعت 11:502017-02-20اجتماعي

هنرمندان، مشوق دیگر گروه های جامعه برای پیشبرد اهداف محیط زیستی


هنرمندان مانند دیگر قشرهای جامعه باید در زمینه حفظ محیط زیست، فعال و حتی به نوعی مشوق حضور دیگر گروه های مردم باشند.

- کیهان ملکی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما"؛ در حاشیه دومین جشنواره عکس و پوستر نفس های شهر با تاکید بر اهمیت حضور همه مردم برای حل معضلات محیط زیستی، به نقش بسیار پررنگ تر نهادهای مسئول در حل معضلات محیط زیستی مانند آلودگی هوا هم اشاره کرد و افزود: نمی توانیم به مردم بگوییم از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند در حالیکه دستگاه های مسئول در انجام وظایف خود برای توسعه کمی و کیفی ناوگان حمل و نقل عمومی یا بسیاری حوزه های دیگر کوتاهی می کنند.

ملکی پرداختن به وظایف مردم در چنین شرایطی را شعاری خواند و ادامه داد: شاید آرزوی قشنگی باشد که هیچکس در تهران ماشین شخصی اش را بیرون نیاورد اما واقع گرایانه این است که وظایف باید به درستی میان مردم و مسئولان تقسیم شود.

وی افزود: هر چند همه مردم برای حل معضلات محیط زیستی نگران هستند اما با محدودیت هایی که در وسایل حمل و نقل عمومی وجود دارد نمی توان امکان معجزه داشت.

دومین جشنواره عکس و پوستر نفس های شهر با هدف بهره مندی از ظرفیت جامعه هنری کشور در فرهنگسازی و افزایش آگاهی های محیط زیستی، و همچنین بمنظور دعوت از آحاد جامعه برای مشارکت در ارتقاء کیفیت هوا و ایفای نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان، مشوق دیگر گروه های جامعه برای پیشبرد اهداف محیط زیستی

هنرمندان، مشوق دیگر گروه های جامعه برای پیشبرد اهداف محیط زیستی