مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1395 ساعت 01:262017-02-19حوادث

تاخیر 5 ساعته پرواز تبریز - اهواز شرکت ایران ایر


مدیرکل هواپیمایی آذربایجان شرقی گفت: هواپیمایی ایران ایر که قرار بود از تبریز به مقصد اهواز پرواز کند به دلیل نقص فنی از ساعت 19 در فرودگاه تبریز متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، مصطفی صفایی شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه نقص فنی در موتور هواپیما وجود داشته نمی توان ریسک کرد و تا اطمینان از رفع کامل مشکل، اجازه پرواز داده نمی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت هواپیمایی ایران ایر هواپیمای جایگزین برای این پرواز ندارد به همین دلیل پرواز دیگری به مقصد اهواز انجام نشده است.

صفایی اعلام کرد: پیگیر موضوع هستیم تا مسئولان ایران ایر در استان تکلیف مسافران را مشخص کنند و امیدواریم مشکل رفع و پرواز انجام شود.

وی تاکید کرد: کادر فنی در حال بررسی و رفع مشکل هستند و تا زمانی که مشکل فنی بصورت کامل برطرف نشود اجازه پرواز داده نخواهد شد.

مسافران پرواز شماره 290 هواپیمایی ایران ایر از تبریز به اهواز از ساعت 19 در فرودگاه بین المللی تبریز حضور دارند و پس از یک ساعت تاخیر در ساعت 20 سوار هواپیما می شوند که در نهایت پس از 2 ساعت نشستن و توقف در داخل هواپیما از آن پیاده شده و تا زمان حاضر در سالن فرودگاه تبریز سردرگم منتظر پاسخی از سوی مسئولان ایران ایر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر 5 ساعته پرواز تبریز - اهواز شرکت ایران ایر

تاخیر 5 ساعته پرواز تبریز - اهواز شرکت ایران ایر