مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1395 ساعت 01:052017-02-19حوادث

تاخیر 5 ساعته پرواز تبریز - اهواز


مدیرکل هواپیمایی آذربایجان شرقی گفت: هواپیمایی ایران ایر که قرار بود از تبریز به مقصد اهواز پرواز کند به دلیل نقص فنی از ساعت 19 در فرودگاه تبریز متوقف شده است.

- مصطفی صفایی افزود: با توجه به اینکه نقص فنی در موتور هواپیما وجود داشته نمی توان ریسک کرد و تا اطمینان از رفع کامل مشکل، اجازه پرواز داده نمی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت هواپیمایی ایران ایر هواپیمای جایگزین برای این پرواز ندارد به همین دلیل پرواز دیگری به مقصد اهواز انجام نشده است.

صفایی اعلام کرد: پیگیر موضوع هستیم تا مسئولان ایران ایر در استان تکلیف مسافران را مشخص کنند و امیدواریم مشکل رفع و پرواز انجام شود.

وی تاکید کرد: کادر فنی در حال بررسی و رفع مشکل هستند و تا زمانی که مشکل فنی بصورت کامل برطرف نشود اجازه پرواز داده نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مسافران پرواز شماره 290 هواپیمایی ایران ایر از تبریز به اهواز از ساعت 19 در فرودگاه بین المللی تبریز حضور دارند و پس از یک ساعت تاخیر در ساعت 20 سوار هواپیما می شوند که در نهایت پس از 2 ساعت نشستن و توقف در داخل هواپیما از آن پیاده شده و تا زمان حاضر در سالن فرودگاه تبریز سردرگم منتظر پاسخی از سوی مسئولان ایران ایر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر 5 ساعته پرواز تبریز - اهواز

تاخیر 5 ساعته پرواز تبریز - اهواز