مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 21:502017-02-19اجتماعي

خرید 6 دستگاه اتوبوس گردشگری 2 طبقه برای پایتخت


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: 6دستگاه اتوبوس 2 طبقه تفریحی توریستی برای استفاده در طرح تهرانگردی گردشگران خریداری شده است .

علی رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اتوبوس های خریداری شده محصول کشور سوئد است که 2 دستگاه آن از گمرک ترخیص شده که مراحل شماره گذاری آن توسط راهنمایی و رانندگی در حال انجام است.

وی با بیان کارخانه سوئدی این اتوبوس ها تا کنون 50 دستگاه اتوبوس گردشگری 2 طبقه را برای برخی پایتخت های جهان تولید کرده است افزود: برای خرید هر دستگاه اتوبوس 2 طبقه گردشگری بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران تصریح کرد: به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی در نظر داریم تا با همکاری کارخانه داخلی و کارخانه سوئدی چهار دستگاه اتوبوس گردشگری را در کشور تولید کنیم.

وی همچنین در خصوص تعداد گردشگران خارجی که از تهران دیدن کرده اند اظهاردشت : در 11 ماه نخست امسال افزون بر یک میلیون گردشگر از بناها و اماکن تاریخی و طبیعی پایتخت دیدن کردند.

رفیعی از تخفیف اماکن اقامتی در ایام نوروز 96 برای مسافرانی که به تهران سفرمی کنند، خبر داد و گفت : دراین ایام مسافرخانه 20درصد تخفیف ، هتل وهتل آپارتمان ها نیز 40 درصد تخفیف برای مسافرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 6 دستگاه اتوبوس گردشگری 2 طبقه برای پایتخت

خرید 6 دستگاه اتوبوس گردشگری 2 طبقه برای پایتخت