مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 09:062017-02-19بين الملل

لاوروف: تحریم های یکجانبه در رابطه با برنامه هسته ای ایران باید لغو شده باشند


وزیر امور خارجه روسیه با تاکید دوباره بر اطمینان مسکو از انجام همه تعهدات ایران بر اساس برجام، گفت، طرف آمریکایی هم به مشارکت خویش در این توافقنامه مهم بین المللی ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری تاس ، "سرگیی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد که آمریکا به مشارکت خود در برنامه مشترک جامع هسته ای (برجام) ادامه خواهد داد.

لاوروف یادآور شد: برنامه مشترک جامع هسته ای که برای حل و فصل مسائل پیرامون برنامه هسته ای ایران مورد توافق جامعه بین الملل قرار گرفته، به قوت خویش باقی می ماند و طرف آمریکایی نیز به مشارکت در طرح کنترل این سند بین المللی به همراه دیگر شرکت کنندگان در این توافقنامه ادامه خواهد داد.

وزیر امور خارجه روسیه همچنین تاکید کرد که تحریم هایی که علیه ایران در خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بصورت یکجانبه در رابطه با برنامه هسته ای این کشور وضع شده اند، باید بر اساس توافقات صورت گرفته در برجام لغو شده باشند.

به گفته وی، "یوکیو آمانو" مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تایید کرده است که ایران به تمامی تعهدات خویش در قبال برنامه مشترک جامع هسته ای و بر اساس توافقات صورت گرفته با کشورهای گروه 1+5 عمل نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: تحریم های یکجانبه در رابطه با برنامه هسته ای ایران باید لغو شده باشند

لاوروف: تحریم های یکجانبه در رابطه با برنامه هسته ای ایران باید لغو شده باشند