مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1395 ساعت 15:352017-02-18اقتصادي

کمک 37 میلیارد ریالی خیران آذربایجان شرقی برای تامین مسکن نیازمندان


خیران استان آذربایجان شرقی امسال در قالب طرح رضوان بیش از 37 میلیارد ریال برای تامین مسکن نیازمندان با کمیته امداد مشارکت کرده اند.

- کمک 37 میلیارد ریالی خیران آذربایجان شرقی برای مسکن نیازمندان خیران استان آذربایجان شرقی امسال در قالب طرح رضوان بیش از 37 میلیارد ریال برای تامین مسکن نیازمندان با کمیته امداد مشارکت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 896 واحد مسکونی برای مددجویان احداث و تعمیر شده است،گفت:دراین مدت بیش از 67 میلیارد ریال برای خرید، احداث و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

محمد کلامی افزود امسال 301 واحد مسکونی در اختیار مددجویان کمیته امداد استان قرار گرفته که 19 میلیارد ریال برای تامین مسکن مددجویان روستایی و 26 میلیارد ریال نیز برای خرید و احداث مسکن مددجویان شهری هزینه شده است.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و 470 واحد مسکونی مددجویان تعمیر شده است،خاطرنشان کرد: برای تعمیر،احداث حصار و فضای جانبی این تعداد واحد مسکونی بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، احداث سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم را از دیگر اقدامات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 37 میلیارد ریالی خیران آذربایجان شرقی برای تامین مسکن نیازمندان

کمک 37 میلیارد ریالی خیران آذربایجان شرقی برای تامین مسکن نیازمندان