مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1395 ساعت 14:562017-02-17بين الملل

روانشناس غربی: روانی خواندن ترامپ، توهین به بسیاری از بیماران روانی است


یک روان شناس سرشناس غریی در نامه ای به نیویورک تایمز گفته است دونالد ترامپ شاید به نوعی از بیماری خودشیفتگی مبتلا باشد، هرچند که نشانه های آن را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در حالی متهم به خودشیفتگی شده است که پروفسور آلن فرانسیس معتقد است که وی نشانه های چنین بیماری را ندارد.

وی روانشناسی است که در مطلبی برای نیویورک تایمز نشانه های این بیماری را برشمرده و معتقد است که برچسب زدن به ترامپ به عنوان کسی که بیمار روانی است نوعی توهین به بیمارانی است چرا که بیشتر بیماران روانی رفتار بهتری از ترامپ دارند.

از دید فرانسیس می توان ترامپ را نوعی خودشیفته در سطح جهانی دانست اما این دلیل نمی شود که وی را از لحاظ روانی بیمار محسوب کرد چرا که اختلالاتی که نشانه این بیماری هستند و نشانه های آن را ندارد.

در پی روی کار آمدن ترامپ و اقدامات افراط گرایانه گمانه زنی هایی درباره اینکه وی بیماری روانی دارد مطرح شده است یکی از این موارد خودشیفتگی است.

انتهای پیام/م http://fna.

ir/V7GT5R نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روانشناس غربی: روانی خواندن ترامپ، توهین به بسیاری از بیماران روانی است

روانشناس غربی: روانی خواندن ترامپ، توهین به بسیاری از بیماران روانی است