مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1395 ساعت 21:062017-02-14بين الملل

اردوغان وارد دوحه پایتخت قطر شد


رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه شامگاه امروز در راس هیاتی بلندپایه برای دیدار با مقامات قطری وارد دوحه پایتخت این کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اردوغان پس از پایان دیدارهای خود با مقامات عربستان سعودی و با بدرقه رسمی در فرودگاه نظامی ملک سلمان از سوی فیصل بن بندر امیر ریاض و یونس دمیرار سفیر ترکیه در ریاض عازم دوحه پایتخت قطر شد.

اردوغان در این سفر به همراه همسرش امینه اردوغان، ژنرال خلوصی آکار رییس ستاد ارتش، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه، نهاد زیبکچی وزیر اقتصادو تعداد دیگری از دولتمردان ترکیه وارد دوحه شد.

در دیدار رسمی رییس جمهوری ترکیه در دوحه، دیدار اردوغان و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر پیش بینی شده است.

سالم مبارک الشافع سفیر قطر در آنکارا امروز سه شنبه در گفتگو با خبرگزاری آناتولی در رابطه با سفر رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه به قطر گفت: این سفر برای قطر در شرایط حساس بین المللی و منطقه ای حائز اهمیت ویژه ای است.

وی افزود: این سفر در چارچوب همکاری های متقابل دو کشور و پس از دومین نشست کمیته ارشد راهبردی ترکیه - قطر که 18 دسامبر 2016 در طرابوزون برگزار شد، انجام شده و در این دیدار حساس مسائل مهم متعددی از قبیل مسائل دو جانبه و منطقه ای در دستور کار دیدار رجب طیب اردوغان و شیخ تمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان وارد دوحه پایتخت قطر شد

اردوغان وارد دوحه پایتخت قطر شد