مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1395 ساعت 12:552017-02-13اقتصادي

بازاریابی ملی و بین المللی برای محصولات زیست فناوری کشاورزی


پروژه تدوین نقشه راه زیست فناوری کشاورزی ایران با هدف دستیابی به اهداف مطروحه در برنامه های توسعه ای کشور و رسیدن به 3 درصد بازار جهانی مطابق قراردادی با ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برون سپاری شده است.

- بر اساس نقشه راه زیست فناوری کشاورزی ایران صورت می گیرد بازاریابی ملی و بین المللی برای محصولات زیست فناوری کشاورزی پروژه تدوین نقشه راه زیست فناوری کشاورزی ایران با هدف دستیابی به اهداف مطروحه در برنامه های توسعه ای کشور و رسیدن به 3 درصد بازار جهانی مطابق قراردادی با ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برون سپاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروژه برون سپاری تدوین نقشه راه زیست فناوری کشاورزی ایران در سه فاز مطالعه و شناخت وضع موجود زیست فناوری کشاورزی در ایران و جهان ، تهیه نقشه راه فنـاورانه محصـولات و فناوری های نوظهور در زیست فناوری کشـاورزی و تهیه برنامه ملی توسعه فناوری ها و محصولات زیستی در حوزه کشاورزی انجام شده است.

تدوین نقشه راه زیست فناوری مبتنی بر زمان یکی از مفاد این برون سپاری است که در این بخش آمده است باید روند رشد تولید محصولات زیست فناوری کشاورزی همانند 10 سال گذشته، روند رشد تولید محصولات زیست فناوری کشاورزی همانند روند رشد جهانی، روند رشد تولید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی ملی و بین المللی برای محصولات زیست فناوری کشاورزی

بازاریابی ملی و بین المللی برای محصولات زیست فناوری کشاورزی