مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1395 ساعت 13:052017-02-12دانش

کنفرانس ملی علوم و تکنولوژی های نوین زیستی در ملایر برگزار می شود


رییس دانشگاه ملی ملایر از برگزاری سومین کنفرانس ملی علوم و تکنولوژی های نوین زیستی در 5 اسفندماه با حضور اساتید برجسته کشوری در این مرکز آموزش عالی خبر داد.

- دکتر بهمن حیاتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات علمی و پژوهشی برای علاقمندان، اول بهمن ماه بوده است، افزود: این همایش در 11 محور کلیدی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: نانوزیست فناوری، ژنتیک، سلولی و مولکولی، میکروب شناسی، بیوشیمی، بیوفیزیک، علوم جانوری، علوم گیاهی، ایمنی شناسی، فناوری سلول ها بنیادی و مهندسی بافت، محورهای سومین کنفرانس ملی علوم و تکنولوژی های نوین زیستی است.

رییس دانشگاه ملایر با اشاره به اینکه بستر توسعه علم و تکنولوژی در سایه امر تحقیق و پژوهش های اساسی و اصولی فراهم آمده است، خاطرنشان کرد: بنابراین در زمینه برنامه ریزی های علمی و صنعتی باید تقدم و اولویت را برای موضوع تحقیق و پژوهش قرار داد.

حیاتی یادآور شد: از آنجا که یکی از ستون های اصلی و کلیدی هر دانشگاه حوزه معاونت پژوهشی و فناوری است، این امور نیز در دانشگاه ملایر با تلاش های بی دریغ و برنامه ریزی های دقیق تحقق یافته و این معاونت در اجرای اهداف کلان خود اقدامات موثر و مثبتی را انجام داده و توانسته است موجبات قرار گرفتن این حوزه مهم و حساس را در جایگاه مناسب و شایسته آن ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس ملی علوم و تکنولوژی های نوین زیستی در ملایر برگزار می شود

کنفرانس ملی علوم و تکنولوژی های نوین زیستی در ملایر برگزار می شود