مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1395 ساعت 09:402016-10-02بين الملل

کشتی ساحلی/نادری و حسن تبار طلایی شدند


رقابت های کشتی ساحلی بازی های ساحلی آسیا 2016 در بخش مردان دیروز و امروز در دانانگ ویتنام پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اختصاصی بازی ها ، نتایج نمایندگان ایران به این شرح است : * 60- کیلوگرم : 1- بالجینیام دامجین از مغولستان 2- چوی سونگ مین از کره جنوبی 3- عظمن کنژبک اوغلو از قرقیزستان و کومچان انگامتاویسوک از تایلند * 70- کیلوگرم : 1- محمد نادری از ایران 2- نظیر نظیر از پاکستان 3- باتزوریگ بویانجاو از مغولستان و کیم جون چول از کره جنوبی محمد نادری در دور یک هشتم نهایی 3 - 0 بر ماکارا انگون از غلبه کرد و در یک چهارم نهایی با همین نتیجه باتزوریگ بویانجاو از مغولستان را از پیش رو برداشت.

نادری در نیمه نهایی 3 - 0 مالک افضل زاده از افغانستان را شکست داد و در فینال برابر نظیر نظیر از پاکستان با ضربه فنی برنده و قهرمان شد.

----* 80- کیلوگرم : 1- امید حسن تبار از ایران 2- چانویت اونجای از تایلند 3- گنگ بیونگ مین از کره جنوبی و انخ بایار باتچولون از مغولستاندر دور یک هشتم نهایی امید حسن تبار 3 - 0 ناییریسیگا از چین را شکست داد ، در یک چهارم نهایی انخ بایار باتچولون از مغولستان را 3 - 1 از پیش رو برداشت.

حسن تبار در نیمه نهایی محمد اسد بوت از پاکستان را 3 - 0 از پیش رو برداشت و در فینال چانویت اونجای از تایلند را 3 - 0 مغلوب کرد و طلا گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی ساحلی/نادری و حسن تبار طلایی شدند

کشتی ساحلی/نادری و حسن تبار طلایی شدند