مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 16:062016-05-03سياسي

پاسخ های خواندی محمدحسین جعفریان به شبهه پراکنی BBC+فیلم


محمدحسین جعفریان فعال رسانه ای و رایزن سابق فرهنگی ایران در افغانستان شب گذشته در گفت و گو با بی بی سی فارسی به سوالات خبرنگاران این شبکه پاسخ های محکمی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی " به نقل از جام نیوز، به دلیل حضور در مقاطع حساس جنگ های مختلف به وی لقب "اسطوره ماجراجویی" را داده اند، تلاش کرد تا سناریوی تخریب مدافعان حرم خود را پیگیری کند.

جعفریان گفت: امروزه در افغانستان، نیروهای انگلیسی برای مترجمین افغانی خود که به آنها خدمت می کنند حق تابعیت یا خون بها در نظر گرفته اند.

با اعلام خبر مصوبه مجلس که در آن دولت مجاز به اعطای تابعیت ایرانی به خانواده شهدای غیرایرانی گردیده است، شبکه بی بی سی فارسی با دعوت از محمدحسین جعفریان فعال رسانه ای و رایزن سابق فرهنگی ایران در افغانستان که به دلیل حضور در مقاطع حساس جنگهای مختلف به وی لقب "اسطوره ماجراجویی" را داده اند، تلاش کرد تا سناریوی تخریب مدافعان حرم خود را پیگیری کند.

این روزنامه نگار در پاسخ به سوال مجری این شبکه مبنی بر اینکه "آیا این مصوبه مجلس برای تشویق اتباع افغانستان برای حضور فعالانه وارد درگیری در یک کشور دیگر بشوند؟"، گفت" این تلقی شما درست نیست، چون تاکید شده در ماموریت های نظامی که اعزام شده و می شود و این را به این دلیل گفتم که در دوران دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ های خواندی محمدحسین جعفریان به شبهه پراکنی BBC+فیلم

پاسخ های خواندی محمدحسین جعفریان به شبهه پراکنی BBC+فیلم