مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آذر 1394 ساعت 16:452015-12-12ورزشي

محمد بنا: مردم توقع مدال نداشته باشند


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتقاد از وضعیت و امکانات در اردوی تیم ملی گفت: متاسفانه دولت به طور کلی ورزش را به باد فراموشی سپرده و هیچ کدام از رشته های مدال آور ایران در المپیک حال و روز خوشی ندارند.

- محمد بنا در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت فرنگی کاران تیم ملی پس از پایان چهارمین اردو، اظهار کرد: هر اردویی که پشت سر می گذاریم شرایط کشتی گیران بهتر می شود اما برگزاری تعداد زیاد مسابقات کشتی برنامه های ما را به هم می ریزد.

ما در گذشته خیلی پاگیر حضور در این مسابقات نبودیم اما در حال حاضر 90 درصد کشتی گیران ما باید در رقابت هایی مثل جام باشگاه های جهان یا جام تختی کشتی بگیرند که همین امر به طور کلی برنامه های ما را برهم می ریزد.

باید در برگزاری چنین مسابقاتی حساب شده تر و با برنامه تر حرکت کنیم تا تیم ملی برای حضور در مسابقات مهم آسیب نبیند.

بعد از مدت ها پیگیری بالاخره با لطف فدراسیون پزشکی ورزشی 2 فیزیوتراپ در اختیار تیم ملی قرار گرفت که جا دارد از دکتر نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتقاد از شرایط و امکانات اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در راه آماده سازی برای حضور در المپیک 2016 ریو گفت: متاسفانه شرایط به هیچ وجه المپیکی نیست و اصلا نگاه المپیکی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد بنا: مردم توقع مدال نداشته باشند

محمد بنا: مردم توقع مدال نداشته باشند