مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آذر 1394 ساعت 09:462015-11-28ورزشي

سپاهان در نیم فصل دوم لیگ برتر متحول می شود


عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: با توجه به بازگشت بازیکنان خارجی و اضافه شدن چند یار جدید به تیم، سپاهان در نیم فصل دوم لیگ برتر متحول می شود.

- حسین کفعمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان" با اشاره به از دست رفتن نخستین جام قهرمانی برای تیم سپاهان اصفهان و شکست مقابل ذوب آهن اظهار داشت: در حال حاضر از کار تیم به میزان قابل توجهی رضایت داریم و اگر منصف باشیم، متوجه می شویم که تیم در این دو بازی اخیر نسبت به بازی های گذشته، با انگیزه و دقت بیشتر و فعالیت های تاکتیکی بهتری وارد زمین شده است.

وی افزود: نکته قابل توجه، حضور بیشتر بازیکنان جوان در ترکیب اصلی سپاهان در 2 بازی گذشته بود و این موضوع نشان می داد که بازیکنان ما با انگیزه بیشتر بازی می کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان بیان کرد: به هر حال سپاهان در این مسابقه دو بار شکست را تبدیل به تساوی کرد و بازیکنان با انگیزه بسیار خوبی در زمین حاضر شدند و تمرینات ما بسیار خوب و شاداب دنبال می شود و شرایط تیم بسیار خوب است.

وی تصریح کرد: مربی تیم بسیار قاطع مسابقه را در نظر داشت اما به هر حال، در ضربات پنالتی این اتفاقات صورت می گیرد و اگر ضربه هادی عقیلی وارد دروازه حریف می شد، مسابقه به گونه ای دیگر پایان می یافت اما به هر حال در فوتبال این موضوع کاملاً طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان در نیم فصل دوم لیگ برتر متحول می شود

سپاهان در نیم فصل دوم لیگ برتر متحول می شود