مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مرداد 1394 ساعت 10:162015-08-09دانش

نخستین رویداد کشوری کارآفرینی حوزه سلامت در کرمانشاه برگزار می شود


نخستین رویداد کشوری کارآفرینی حوزه سلامت از 10 تا 14 شهریورماه با حضور دانش آموختگان دانشگاه های برتر در کرمانشاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ، "نخستین رویداد کشوری کارآفرینی حوزه سلامت از 10 تا 14 شهریور 94 در کرمانشاه برگزار می شود.

این رویداد که با عنوان اینوتک (مخفف ایده پردازی،نوآوری، توانمند سازی و کار تیمی ) برگزار می شود، از دو بخش تشکیل شده است: ​​​​​ 1- برگزاری کارگاه­های آموزشی کاربردی جهت آشنایی مخاطبان با نحوه راه اندازی کسب و کار 2- انجام کار تیمی بلافاصله پس از برگزاری کارگاه های آموزشی شرکت کنندگان این رویداد، اعضای بنیاد ملی نخبگان که شامل برندگان مدال های المپیادهای جهانی و کشوری، رتبه های برتر کنکور، دانش آموختگان دانشگاه های برتر و کارآفرینان کسب و کارهای کوچک و موفق می باشند.

15 نفر از صاحبان صنایع در حوزه دارو، صنایع غذایی، تجهیزات پزشکی و گیاهان دارویی در این رویداد در یک پنل کاربردی به بیان یک یا دو مشکل مشخص در کارخانه یا کسب و کار خود می پردازند، سپس شرکت کنندگان ( اعضای بنیاد ملی نخبگان ) در طی 5 روز همزمان با حضور در کارگاه های آموزشی کاربردی با انجام کار تیمی مشکل مورد نظر را حل و در پایان رویداد به صاحبان صنایع عرضه می کنند و صاحبان صنایع می توانند با توجه به نیاز خود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد کشوری کارآفرینی حوزه سلامت در کرمانشاه برگزار می شود

نخستین رویداد کشوری کارآفرینی حوزه سلامت در کرمانشاه برگزار می شود