مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 01:452015-07-29اقتصادي

معاون عمرانی وزیر کشور؛ تعیین تکلیف پروژه متروی کرج، تا دو هفته دیگر


معاون امور عمرانی وزیر کشور از مشخص شدن وضعیت ادامه فعالیت پیمانکار و تخصیص بودجه مصوب شورای شهر به متروی کرج، تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،خندان دل، معاون عمران ،توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، در جلسه شورای سازمان قطار شهری کرج گفت: پروژه متروی کرج از پروژه هایی است که با وجود تامین مالی هزینه ها، پیشرفت مناسبی نداشته است.

وی افزود: مدیران شهری کرج باید هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف پیمانکار قبلی اقدام کنند و در صورت رعایت نکردن مفاد قرارداد توسط پیمانکار، اقدام به جایگزینی پیمانکار جدید کنند.

خندان دل افزود: این پروژه از سال 85 آغاز شده است و پیشرقت فیزیکی آن با بررسی های صورت گرفته و گزارشهای کارشناسی، تقریبا 30 درصد است.

معاون امور عمرانی وزیر کشور گفت: باید با برنامه ریزی و تدبیر مدیران شهر کرج، هرچه سریعتر برنامه ریزی برای آینده این پروژه انجام شود تا بیش از این شاهد اسراف بودجه های شهری و استانی نباشیم.

وی همچنین با تاکید بر لزوم بررسی توافقات و قرارداهای این پروژه، افزود: باید با رجوع به قراردادهای گذشته، در پی احقاق حقوق شهروندان کرجی بود و از پیمانکار طلب خسارت کرد.

خندان دل در پایان افزود: این پروژه هرگز با مشکل مالی مواجه نبوده است و دولت و شهرداری کرج، تاکنون بیش از پانصد میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عمرانی وزیر کشور؛ تعیین تکلیف پروژه متروی کرج، تا دو هفته دیگر

معاون عمرانی وزیر کشور؛ تعیین تکلیف پروژه متروی کرج، تا دو هفته دیگر