مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 11:502015-07-28پزشكي

علت برافروختگی صورت و درمان آن


یک متخصص پوست و مو علل گرگرفتگی صورت و روش های درمان آن را توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ریحانه مهرگان با اشاره به اینکه بیماری فلاشینگ یا برافروختگی صورت به علل متفاوت فرد را گرفتار می کند، گفت: اختلال در فعالیت طبیعی غدد، بویژه اختلالات در غدد فوق کلیه و تیرویید، ممکن است برافروختگی صورت را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه فلاشینگ صورت در زمان یائسگی، چاقی، استرس، اختلالات عروقی، بیماری روزاسه و الکلیسم بروز می کند، گفت: این عارضه به علت گشاد شدن عروق سطحی و توقف خون در مویرگ ها ایجاد می شود.

در ناحیه مرکزی صورت و بویژه در نواحی بینی و گونه ها ظاهر می شود.

مهر گان گفت: سن ابتلا به بیماری، به طور عمده از میانسالی آغاز می شود و شیوع آن در دوران پیری و در زنان به هنگام یائسگی افزایش می یابد.

این متخصص پوست و مو درباره درمان دارویی این بیماری گفت: درمان این بیماری همچون دیگر ضایعات عروقی، طولانی، دشوار و نتیجه قطعی برای فرد مبتلا به این بیماری را ندارد که این معضل نیز نارضایتی فرد مبتلا به اینگونه درمان ها را به همراه دارد.

مهرگان گفت: درمان این بیماری توسط لیزر، امید به درمان قطعی فلاشینگ را برای افراد مبتلا به این بیماری ایجاد کرده است که با لیزر IPL انجام می شود و مکانیسم اثر این لیزر به این صورت است که اکسی هموگلوبین موجود در رگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت برافروختگی صورت و درمان آن

علت برافروختگی صورت و درمان آن