مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 تیر 1394 ساعت 10:402015-07-18سياسي

فرماندار لنده: شیرینی و حلاوت عید بندگی با دستاورد هسته ای دوچندان شد


شیرینی و حلاوت عید بندگی با دستاورد هسته ای دوچندان شد.

- محمد مرادی صبح امروز در حاشیه برگزاری نماز عید فطر در گفت و گو با خبرنگار فارس در لنده ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: عید فطر عید سپاس، رستگاری و توسل به درگاه احدیت بوده که پس از یک ماه بندگی و اطاعت خالق برای زدودن کامل قلب و ایمان از گناه نصیب انسان های مسلمان و مؤمن واقعی می شود.

وی افزود: عید فطر مظهر بخشندگی، رحمت و مغفرت خداوند بود که تنها نصیب انسان های آزاد و رها از بند هواهای نفسانی و دارای خلوص نیت خواهد شد.

فرماندار لنده تصریح کرد: امسال رهبر معظم انقلاب شعار سال را دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامیدند که برگرفته از تعالیم روحبخش اسلام و اعیاد وحدت بخش جامعه اسلامی همچون عید سعید فطر است.

مرادی افزود: در سایه همدلی و همزبانی ملت و دولت است که می توانیم در برابر همه مشکلات و معضلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی ایستادگی کنیم و نگذاریم خدشه ای بر آرمان ها و اصول انقلاب و اسلام در جامعه اسلامی ما رخ دهد.

وی یادآور شد: امسال در سایه تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و تلاش های دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی، فعالیت ها و پیگیری های 12 سال گذشتگان و 23 ماهه دولت تدبیر و امید، توافق و دستاورد عظیم هسته ای نصیب ملت ایران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار لنده: شیرینی و حلاوت عید بندگی با دستاورد هسته ای دوچندان شد

فرماندار لنده: شیرینی و حلاوت عید بندگی با دستاورد هسته ای دوچندان شد