مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 تیر 1394 ساعت 07:352015-06-24اقتصادي

بهره مندی 442 خانوار اردبیلی از تسهیلات کارگشایی


اردبیل/ خبرگزاری صدا و سیما/ اقتصادی/ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل گفت: 442 خانوار از تسهیلات کارگشایی و ایجاد فرصتهای اشتغال جدید بهره مند شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما/ جلیل قدیمی عصر دیروز در نشست مشورتی با مسئولان بانک های عامل افزود: کمیته امداد تلاش جدی خود را متمرکز کرده تا بتواند به اشکال مختلف و با ایجاد ظرفیتهای جدید اشتغالزایی و کارآفرینی در پیشبرد امور موفق عمل کند.

وی از پرداخت نزدیک به 5 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به خانواده های تحت حمایت و افراد نیازمند در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود: با پرداخت این تسهیلات توانستیم بخشی از موانع و مشکلات 442 خانوار تحت پوشش و اقشار آسیب پذیر شهرستان را رفع کنیم.

قدیمی با اشاره به اینکه تسهیلات کارگشایی به صورت کاملاً قرض الحسنه پرداخت می شود، گفت: تسهیلات اعطایی بعد از بررسی و تأیید استحقاق به صورت بلندمدت در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

وی پرداخت تسهیلات کارگشایی را یکی از خدمات کمیته امداد برای به حداقل رساندن مشکلات نیازمندان عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردبیل افزود: کمیته امداد در طول سال با انجام طرح ها و برنامه های مختلف تلاش می کند تا باری از دوش اقشار بی بضاعت برداشته و به توانمندی و خوداتکایی آنها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 442 خانوار اردبیلی از تسهیلات کارگشایی

بهره مندی 442 خانوار اردبیلی از تسهیلات کارگشایی