مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 تیر 1394 ساعت 17:102015-06-22اقتصادي

از سوی بنیاد برکت الگوی کارآفرینی و ایجاد اشتیاق سرمایه گذاری در مناطق محروم


بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با ارایه الگوی کارآمد در جلب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در مناطق محروم و کم تر توسعه یافته، - " به نقل از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، این بنیاد با ارایه الگویی کارآمد در جلب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در مناطق محروم و کم تر توسعه یافته، کارآفرینان بومی بسیاری را در سراسر کشور تشویق به سرمایه گذاری در این مناطق کرده است.

بنیاد برکت از طریق این شیوه ِ کارآفرینی در مناطق محروم تمامی استان های کشور تا خردادماه در 209 طرح اقتصادی را مشارکت داشته که تاکنون برای اجرای آن ها حدود 31 هزار و 860 میلیارد ریال مشارکت مالی کرده است.

اجرای این طرح ها بیش از 854 روستا در کشور را پوشش می دهد و حدود 135 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می کند.

این بنیاد عام المنفعه به منظور سهولت در سرمایه گذاری و نظارت دقیق تر بر پروژه های کارآفرینی در مناطق محروم تحت پوشش خود، کشور را به دو بخش یک و دو تقسیم کرده است.

روح الله امیدی معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری بخش دو بنیاد برکت توضیحاتی در خصوص شیوه و مدل کارآفرینی بنیاد، نحوه ِی گزینش پروژه ها، شکل مشارکت با کارآفرینان و خروج از پروژه ها ارایه داده که مشروح آن را در زیر می خوانید: * ابتدا مختصری در رابطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی بنیاد برکت الگوی کارآفرینی و ایجاد اشتیاق سرمایه گذاری در مناطق محروم

از سوی بنیاد برکت الگوی کارآفرینی و ایجاد اشتیاق سرمایه گذاری در مناطق محروم