مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 خرداد 1394 ساعت 11:452015-06-18سياسي

توهین روزنامه اصلاح طلب به شهدای غواص+عکس


روزنامه آرمان روز چهارشنبه در ستون کارتون، طرحی گستاخانه و توهین آمیز نسبت به شهدای بزرگوار و مظلوم غواص کشورمان را چاپ کرد.

- "، روزنامه آرمان در شماره 2780 روز چهارشنبه 27 خردادماه 94، در ستون "کارتون" خود که همه روزه در صفحه آخر این روزنامه منتشر می شود، طرحی گستاخانه و توهین آمیز نسبت به شهدای بزرگوار و مظلوم غواص کشورمان را چاپ کرد.

شبکه اطلاع رسانی دانا در این رابطه نوشت: در این طرح، غواصان بزرگوار و شهید کشورمان با بدنی برهنه به تصویر کشیده شدند به نحوی که در همان نگاه نخست، نوعی قبح زدایی از ساحت شهدا و توهین به آنان به ذهن مخاطب منتقل می شود.

گفتنی است تجسمی کردن تصاویر و طرح ها، به هنر غربی معروف است که در آن، انواع ابتذال اخلاقی بدین شکل به تصویر کشیده می شود و الگوبرداری از آن در روزنامه ای که در جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود، آن هم درباره عزیزترین دردانه های این کشور، جای تاسف و نگرانی دارد.

با عرض پوزش از مخاطبان گرانقدر، به جهت اطلاع عموم مردم از عقده گشایی روزنامه حامی خاندان رفسنجانی از شهدا و حماسه تاریخی امت در تشییع بی سابقه 270 شهید مظلوم، و نیز، جهت آگاهی مسئولان ذیربط جهت برخورد مقتضی نسبت به توهین بی شرمانه این روزنامه، این طرح بازنشر داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین روزنامه اصلاح طلب به شهدای غواص+عکس

توهین روزنامه اصلاح طلب به شهدای غواص+عکس