مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 04:502015-05-23سياسي

پس از 3 روز نخستین همایش مسئولان بسیج رسانه کشور در گلستان به کار خود پایان داد


نخستین همایش مسئولان بسیج رسانه کشور عصر جمعه با حضور رییس سازمان بسیج رسانه در گرگان به کار خود پایان داد.

- " از گرگان، در نخستین همایش مسئولان کشوری بسیج رسانه به میزبانی استان گلستان، شهید محمدعلی روحانی فرد به عنوان نخستین شهید شاخص بسیج رسانه کشور انتخاب شد که روز جمعه با حضور رییس سازمان بسیج رسانه کشور، مسئولان استانی و کشوری و اصحاب رسانه، رسما به عنوان شهید شاخص اصحاب رسانه در سال 1394 معرفی شد.

در همایش مسئولان بسیج رسانه کشور، شهید محمدرضا معززی نیز که سابقه فعالیت در عرصه رسانه را داراست به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان در سال 94 انتخاب شده است.

ساعتی قبل نیز مسعود بصیری، رییس سازمان بسیج رسانه کشور به همراه برخی از مسئولان استانی و مدیران رسانه های کشور مزار شهید محمد علی روحانی فرد را در روستای ایلوار در غرب استان گلستان را عطرافشانی کردند و یاد این شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

اما چرا شهید محمدعلی روحانی فرد از استان گلستان به عنوان نخستین شهید شاخص بسیج رسانه کشور در سال 1394 انتخاب و معرفی شد؟ همه ساله هر یک از اقشار بسیج، شهیدی را به عنوان شهید شاخص استانی و کشوری معرفی می کنند که این امر باعث گردید، سازمان بسیج مستضعفین نیز بعد از بررسی های خود، اواخر هفته گذشته اعلام نماید که شهید محمدعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 3 روز نخستین همایش مسئولان بسیج رسانه کشور در گلستان به کار خود پایان داد

پس از 3 روز نخستین همایش مسئولان بسیج رسانه کشور در گلستان به کار خود پایان داد