مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اردیبهشت 1394 ساعت 17:402015-05-05اجتماعي

معاون آموزش و پرورش کرمان: نرخ باسوادی در کوهبنان بالاست


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در بحث جمعیت بی سواد استان نسبت به سایر استان ها وضعیت خوبی نداریم، اما نرخ باسوادی در شهرستان کوهبنان بالا است.

- " از کوهبنان، ناصر صباحی ظهر امروز در آیین جشن بزرگ معلمان در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به شعار سال باید به دور از نفاق و ریا زمینه رشد و تعالی کشور را رقم بزنیم که این مهم به همت بلند فرهنگیان عملی می شود.

وی کوهبنان را زادگاه مورخان، علما و ادیبان دانست و بیان کرد: کوهبنان شهری با پیشینه تاریخی و تمدن کهن است که همواره مهد علما و عرفای بزرگ بوده که در بحث مبارزه با بی سوادی نیز این خطه جایگاه ویژه و قابل قبولی را به خود اختصاص داده است.

صباحی یادآور شد: در دین مبین اسلام معلم، دانش و دانشمند جایگاه رفیع و بلندی دارد و خداوند به قلم سوگند یاد کرده که نشان از ارزش، منزلت و جایگاه معلم دارد، قلمی که در راستای بصیرت افزایی و معرفت انسان به خالق هستی و جهان به کار گرفته می شود، ستودنی است که قلم شهید مطهری از آن جمله است.

وی تصریح کرد: به فرموده حضرت امام (ره) آثار علامه شهید مرتضی مطهری برای هر دوره و زمانی مفید و ارزشمند است، چراکه در راستای رسالت پیامبران برای هدایت و روشنایی بخشی و رسیدن مردم جامعه به صراط مستقیم افکار و قلم شهید مطهری حرکت کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزش و پرورش کرمان: نرخ باسوادی در کوهبنان بالاست

معاون آموزش و پرورش کرمان: نرخ باسوادی در کوهبنان بالاست