مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1393 ساعت 08:372014-11-19ورزشي

انحلال تیم والیبال کرمانشاه/ بازیکنان حاضر به امضای قرارداد نشدند


رییس هیئت والیبال استان کرمانشاه از انحلال تیم والیبال استان که قرار بود در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشته باشد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور از امروز، چهار شنبه آغاز خواهد شد.

در حالی که قرار بود یک تیم از استان کرمانشاه در این رقابت ها حضور داشته باشد، در آخرین لحظات خبر منحل شدن این تیم اعلام شد.

این تیم از چند ماه پیش زیر نظر عباس امانی تمرینات خود را انجام داده و ورودی حضور در مسابقات را نیز به حساب فدراسیون واگذار کرده بود، اما به یکباره خبر انحلال تیم موجب تعجب ورزش دوستان استان شد.

رییس هیئت والیبال استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید این خبر اظهار داشت: با تلاش فراوان توانستیم یک اسپانسر برای حضور تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول والیبال را جذب کنیم.

عباد الله شیرزاد افزود: تمرینات تیم از چند ماه پیش به صورت منظم دنبال می شد و همه چیز برای حضور تیم کرمانشاه در مسابقات فراهم بود.

وی گفت: اما در آستانه رقابت ها، برخی بازیکنان حاضر به امضای قرارداد نشدند و همین موضوع باعث منحل شدن تیم شد.

شیرزاد خاطر نشان کرد: برخی از بازیکنان ما با دریافت پیشنهاد رقم های بالاتر از سوی تیم های دیگر جذب آن تیم ها شدند و برخی دیگر نیز حاضر به امضای قرارداد نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحلال تیم والیبال کرمانشاه/ بازیکنان حاضر به امضای قرارداد نشدند

انحلال تیم والیبال کرمانشاه/ بازیکنان حاضر به امضای قرارداد نشدند