مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1392 ساعت 14:332013-09-07پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان: بهورزان پایه و اساس نظام بهداشت هستند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان بهورزان را پایه و اساس نظام بهداشت و مراقبت های اولیه دانست و گفت: پس از انقلاب اسلامی قدم های بسیار بزرگی در راه اعتلای بهداشت عمومی برداشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حبیب الله موسوی بهار در مراسم تجلیل از بهورزان شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه بهورزان علاوه بر ارائه خدمات درمانی و بهداشتی کار فرهنگی نیز انجام می دهند، اظهار داشت: تجربه نشان داده که همواره پیشگیری بر درمان اولویت دارد که کار بهورزان در زمینه ارائه آگاهی به مراجعان به همین منظور است.

وی با بیان اینکه بهورزان پایه و اساس نظام بهداشت و مراقبت های اولیه هستند، عنوان کرد: پس از انقلاب اسلامی قدم های بسیار بزرگی در راه اعتلای بهداشت عمومی برداشته شد که پیشگامان این نهضت همواره بهورزان بوده اند که می طلبد از این عزیزان به نحو شایسته ای قدردانی شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ما ناگزیر هستیم گزیده ای از نمونه ها را برای تقدیر انتخاب کنیم، اظهار داشت: در اصل همه بهورزان به ویژه بهورزان شهرستانی نمونه هستند و با توجه به وسعت و پراکندگی مراکز بهداشتی کبودراهنگ نسبت به شهرستان های دیگر بهورزان این شهرستان زحمات بیشتری را متقبل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان: بهورزان پایه و اساس نظام بهداشت هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان: بهورزان پایه و اساس نظام بهداشت هستند