مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 شهریور 1392 ساعت 09:182013-08-27اقتصادي

افتتاح مرکز ناباروری رویش در تهران


مرکز درمانی ناباروری رویش با هدف ارائه روش های رایج باروری به زوج های جوان با حضور رییس جمعیت هلال احمر در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر، این مرکز که با همکاری پژوهشگاه رویان و سرمایه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال راه اندازی شده است، امکانات و تجهیزات موردنیاز برای انتخاب روش های رایج باروری از جمله آی یو آی ( شست و شو و تزریق مستقیم اسپرم به داخل رحم ) آی وی اف ( لقاح خارج از رحم ) و میکرواینجکشن ، انجماد جنین ، لاپاراسکوپی و واریکوسل وجود دارد.

رییس مرکز ناباروری رویش در خصوص توانمندی های این مرکز گفت: تمامی کارهای علمی و تخصصی در حوزه ناباروری با همکاری پژوهشگاه رویان انجام می شود و روزانه 50 نفر می توانند برای دریافت مشاوره در حوزه ناباروری به این مرکز مراجعه کنند.

حمید چوبینه افزود : سه اتاق عمل همزمان، بخش آنالیز اسپرم یعنی تخمک و اتاق انجماد جنین از دیگر بخش هایی است که در این مرکز به بیماران نابارور خدمات ارائه می کند.

وی به ایجاد بخش پی جی دی در این مرکز برای نمونه گیری از بیماران اشاره کرد و گفت : در این بخش امکان تشخیص بیماری های ژنتیکی قبل از انتقال جنین وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز ناباروری رویش در تهران

افتتاح مرکز ناباروری رویش در تهران