مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1391 ساعت 10:582012-11-22سياسي

880 مورد تخلف منکراتی در اماکن عمومی قزوین رسیدگی شد


مسئول دفتر معاونت ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: با رسیدگی به 880 مورد تخلف عیون خودرویی و اماکن عمومی در قزوین 120 مورد اعمال قانون شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین زاجاکانی ظهر پنجشنبه در همایش بررسی راهکارهای گسترش امر به معروف و نهی از منکر با حضور آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی دادستان عمومی و انقلاب قزوین، روسای دادگستری شهرستانها، فعالان معاونت اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد.

حسین زاجکانی در این همایش با ارائه گزارشی از مهمترین فعالیت های انجام شده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: توسعه طرح عیون خودرو و اماکن عمومی برای تقویت مشارکت مردمی در اجرای امر به معروف با جذب 85 نفر در دو مرحله اجرایی شده است.

وی گفت: تاکنون 880 مورد تخلف عیون خودرویی و اماکن عمومی گزارش شده که 120 مورد آن پس از ارشاد توسط پلیس اعمال قانون شده است.

زاجکانی بیان کرد: به منظور ارتقاء منزلت اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر با همکاری دادگستری استان اقدام به تشکیل دفاتر حمایت از آمران در پنج شهرستان هم راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

880 مورد تخلف منکراتی در اماکن عمومی قزوین رسیدگی شد

880 مورد تخلف منکراتی در اماکن عمومی قزوین رسیدگی شد