مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1391 ساعت 11:252012-10-11فرهنگي

کارگردان نمایش مرگ ناصری: گروه های نمایشی نیازمند حمایت های مالی هستند


گروه های نمایشی نیازمند حمایت های مالی هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بستک، حسن سبحانی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر هرمزگان در بستک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایش مرگ ناصری به نویسندگی جمشید خانیان از نویسندگان و کارگردانان مطرح کشور است که درون مایه نمایشنامه تقابل و تعامل بین دو نسل امروز و نسل جنگ است.

وی اضافه کرد: شیوه اجرای نمایش جریان سیال ذهن و رئالیسم جادویی است که به صورت پلاتو و قاب صحنه اجرا شد که خوشبختانه مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

سبحانی به مشکلات نبود سالن پلاتو اشاره کرد و گفت: به دلیل نبود سالن پلاتو مجبور شدیم نمایش رادر سالن مطالعه کتابخانه بستک به صورت کف اجرا کنیم.

کارگردان نمایش مرگ ناصری که از هنرمندان مطرح هنر نمایش در شهرستان میناب و استان هرمزگان است با تأکید بر اهمیت آموزش برای هنرمندان تئاتر افزود: وضعیت هنر نمایش در استان هرمزگان بهبود قابل توجهی یافته است اما هنرمندان و علاقمندان جدید که پا به این عرصه می گذارند نیازمند آموزش های علمی در حوزه تئاتر هستند.

وی یادآور شد: گروه های نمایشی نیازمند حمایت های مالی هستند و این حمایت باید قبل از حضور گروه نمایشی در جشنواره صورت پذیرد تا از این طریق بتوان نسبت به آماده سازی هرچه بهتر گروه برای اجرا درجشنواره اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان نمایش مرگ ناصری: گروه های نمایشی نیازمند حمایت های مالی هستند

کارگردان نمایش مرگ ناصری: گروه های نمایشی نیازمند حمایت های مالی هستند