مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1391 ساعت 10:052012-10-08اقتصادي

عضو کمیسیون انرژی مجلس: مسئولان با محتکران و گران فروشان برخورد قاطع تری بکنند


عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: احتکار شیوه ای غیر اسلامی است که اصناف باید از وقوع این پدیده جلوگیری کنند و مسئولان نیزبایستی برخورد قاطع تری با عاملان آن از خود نشان دهند.

- محمدسعید انصاری امروز در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: احتکار کالا ها و اجناس ضروری شهروندان یک عمل غیر اسلامی و انسانی است.

وی افزود: گرانی ها در بازار به زودی و با استفاده از تدابیر خاص اقتصادی بر طرف شده و مردم می توانند چون گذشته کالاها و اجناس خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این تنش با تدابیر خاص اقتصادی از کشور گذر کرده و باعث ایجاد اختلال در بازار کشورهایی می شود که به دنبال اهداف خاص تحریم هایی را بر ملت ایران تحمیل می کنند.

وی با اشاره به قیمت های کالا و اجناس خارجی در بازار ته لنجی آبادان گفت: کالاهای ته لنجی از خارج وارد کشور شده و با توجه به نوسان قیمت ارز و دلار اینکالاها نیز با افزایش قیمت روبرو هستند.

انصاری افزود: افزایش قیمت بعضی از کالاهای خارجی در بازار ته لنجی آبادان به زودی مرتفع شده و پایدار نمیماند و شهروندان می توانند بیشتر از گذشته اجناس اساسی خود را با قیمت مناسب از این بازار تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون انرژی مجلس: مسئولان با محتکران و گران فروشان برخورد قاطع تری بکنند

عضو کمیسیون انرژی مجلس: مسئولان با محتکران و گران فروشان برخورد قاطع تری بکنند