مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1391 ساعت 00:322012-10-02اقتصادي

صندوق بین المللی پول 100 میلیون دلار به ساحل عاج کمک می کند


صندوق بین المللی پول روز سه شنبه اعلام کرد اواخر ماه نوامبر یکصد میلیون دلار در اختیار ساحل عاج قرار خواهد داد.

بر اساس توافقی که میان مقامات ساحل عاج و صندوق بین المللی پول صورت گرفته است، این نهاد مالی بین المللی یکصد میلیون دلار در اواخر نوامبر آینده، یعنی دو ماه زودتر از آنچه که قبلا پیش بینی شده بود، در اختیار دولت ساحل عاج قرار خواهد داد.

در بیانیه ای که صندوق بین المللی پول در این باره منتشر کرد، آمده است نشست هییت مدیره این صندوق اواخر نوامبر تشکیل خواهد شد و اعطای یکصد میلیون دلار دیگر را به ابیجان نهایی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از واشنگتن، صندوق بین المللی پول نوامبر سال دو هزار و یازده به منظور کمک به تامین بودجه ساحل عاج قبول کرد که در مدت سه سال سیصد و بیست و پنج میلیون دلار در اختیار این کشور قرار دهد.

هیئت صندوق بین المللی پول که به تازگی از سفر به ابیجان بازگشته است اعلام کرد پیشرفت هایی در زمینه ایجاد اصلاحات ساختاری به ویژه در زمینه مدیریت داراییهای عمومی و بهبود شرایط سرمایه گذاری در ساحل عاج حاصل شده است.

صندوق بین المللی پول همچنین پیش بینی های خود رادرباره رشد اقتصادی ساحل عاج در سال دو هزار و دوازده، پنج دهم درصد افزایش داده و به هشت ممیز شش دهم درصد رسانده است چرا که وضعیت فعالیتهای اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق بین المللی پول 100 میلیون دلار به ساحل عاج کمک می کند

صندوق بین المللی پول 100 میلیون دلار به ساحل عاج کمک می کند