مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1391 ساعت 09:582012-09-29ورزشي

حق سایپا است که در ورزشگاه انقلاب میزبان پرسپولیس باشد


کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: حق سایپا است که در ورزشگاه انقلاب میزبان پرسپولیس باشد - ابراهیم صادقی کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت تیم خود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم ما بعد شکست مقابل ذوب آهن تمرینات خود را ادامه داد شکست مقابل ذوب آهن در شرایطی که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم برای ما سخت بود ولی فوتبال برد و باخت دارد و باید آماده دیدار مقابل پرسپولیس شویم.

وی ادامه داد: دیدار مقابل پرسپولیس شرایط خاص خود را دارد همیشه بازی های این دو تیم پر گل بوده و باید برای کسب سه امتیاز تمام تلاش خود را انجام دهیم.

صادقی تصریح کرد: پرسپولیس با پیروزی که برابر آلومینیوم هرمزگان به دست آورد از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار گرفته و باید با تمام قوا مقابل این تیم صف آرایی کنیم.

کاپیتان سایپای البرز در خصوص برگزاری دیدار در ورزشگاه تختی تهران اظهار داشت: در این دیدار تیم ما میزبان است و حق سایپا است که در ورزشگاه انقلاب میزبان پرسپولیس باشد ولی باز هم شرایط برای میزبانی سایپا از سرخابی های پایتخت در البرز مهیا نیست و باید در ورزشگاه تختی میزبان این تیم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق سایپا است که در ورزشگاه انقلاب میزبان پرسپولیس باشد

حق سایپا است که در ورزشگاه انقلاب میزبان پرسپولیس باشد