مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1391 ساعت 09:212012-09-20سياسي

پیام تبریک نیروی انتظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس


نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که حماسه بی بدیل ملت سلحشور ایران اسلامی و بسیجیان دریادل می باشد را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این اطلاعیه در ذیل آمده است: هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد، تاریخ 8 ساله دفاع مقدس که پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام (ره)، خروش سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد، همواره در سینه تاریخ خواهد ماند.

ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته اند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک نیروی انتظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام تبریک نیروی انتظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس