مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1391 ساعت 20:402012-09-12بين الملل

یوتیوب از حذف فیلم موهن به پیامبر اسلام (ص) خودداری کرد


در حالیکه تظاهرات مردم لیبی در اعتراض به فیلم اهانت آمیز به پیامبر اسلام به مرگ سه دیپلمات و همچنین سفیر آمریکا در لیبی منجر شد، - " ، سایت یوتیوب از حذف فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام که منجر به خشم مسلمانان سراسر جهان شده است، خودداری و در عوض دسترسی به این کلیپ ویدئویی 14 دقیقه ای را در دو کشور مصر و لیبی که سفارتخانه های آمریکا در آنجا هدف تظاهرات مردمی قرار گرفته اند، مسدود کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده است که بدنبال این تصمیم اجرایی سایت یوتیوب، کاربران اینترنتی در مصر و لیبی قادر به دسترسی به این فیلم که منجر به ایجاد خشم عمومی در این کشورها شده است، نیستند.

در ادامه این خبر آمده است که یوتیوب این فیلم را همچنان در سایت خود قرار داده است اما به دلیل خشونت های ایجاد شده در آفریقای شمالی، دسترسی به این فیلم را در مصر و لیبی مسدود کرده است.

یوتیوب با اشاره به فیلم توهین به پیامبر اسلام آورده است: این ویدئو که به طور گسترده ای در وب قابل دسترسی است، صراحتا بر اساس خط مشی ماست و بنابراین در یوتیوب باقی خواهد ماند؛ با این حال، با توجه به شرایط بسیار دشوار لیبی و مصر، ما موقتا دسترسی به این فیلم را در این دو کشور مسدود کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوتیوب از حذف فیلم موهن به پیامبر اسلام (ص) خودداری کرد

یوتیوب از حذف فیلم موهن به پیامبر اسلام (ص) خودداری کرد