مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1391 ساعت 07:232012-09-02فناوري

آمار کاربران ایرانی بازیهای رایانه ای


مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی بازی های رایانه ای با ترویج فرهنگ اسلامی در کشور باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد، - گفت: 46 میلیون نفر در ایران با بازیهای رایانه ای آشنا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهروز مینایی با بیان اینکه در کشورهای غربی کاربران ساعات بسیاری را به بازی های رایانه ای اختصاص می دهند، اظهار داشت: کاربران آمریکایی روزانه 215 میلیون ساعت را صرف بازیهای مختلف رایانه ای می کنند و سه و هشت دهم کنسول برای هر کاربر وجود دارد.

وی ادامه داد: 36 میلیون نفر از 82 میلیون نفر جمعیت کشور آلمان را کاربران بازیهای رایانه ای به خود اختصاص می دهند و 66 درصد این افراد بین گروه سنی 10 تا 65 سال هستند که هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد و 600 میلیون یورو و 47میلیون ساعت را صرف بازیهای رایانه ای می کنند که آمار قابل توجهی است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچنین به کاربران بازی های رایانه ای در کشور فرانسه اشاره کرد و گفت: حدود 24 میلیون کاربر از جمعیت 66 میلیونی فرانسه کاربران بازی های رایانه ای هستند که 42درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهند.

مینایی با تاکید براینکه در ایران با جمعیت 75میلیونی، حدود 46 میلیون نفر بین 7 تا 40 درصد با صنعت گیم آشنا و حدود 54 درصد از این جمعیت از کاربران بازی های رایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کاربران ایرانی بازیهای رایانه ای

آمار کاربران ایرانی بازیهای رایانه ای