مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1391 ساعت 13:052012-08-23بين الملل

انتشار عکس های برهنه نوه ملکه در انگلیس ممنوع شد


خاندان سلطنتی انگلیس که از انتشار عکس های عریان نوه ملکه دست پاچه و آشفته شده، سعی در اعمال نفوذ در مطبوعات برای جلوگیری از انتشار این عکس هادر رسانه های انگلیسی دارد.

- " ، خاندان سلطنتی انگلیس در تلاش است تا از انتشار بیشتر عکس های عریانی که اخیرا از نوه ملکه این کشور منتشر شده، جلوگیری کند.

در حالی که سایت تی ام زی که اولین بار این عکس ها را منتشر کرد، به شهرتی جهانی رسیده، خاندان سلطنتی انگلیس با انتشار این عکس ها با چالشی جدید روبرو شده و به همین جهت تلاش می کند تا انتشار این تصاویر در رسانه های انگلیس را ممنوع کند.

در همین حال، روزنامه گاردین گزارش داده است که یک سخنگوی خانه کلارنس (محل اقامت پرنس هری و چند نفر دیگر از اعضای خاندان سلطنتی) اذعان کرده است که خاندان سلطنتی انگلیس در رابطه با این عکس ها با کمیسیون شکایت مطبوعات انگلیس تماس داشته گرفته است.

این سخنگو، حق حفظ حریم شخصی را به عنوان بهانه این شکایت مطرح کرده است.

روزنامه دیلی میل نیز با اشاره به ممنوعیت انتشار این عکس ها در مطبوعات و رسانه های انگلیس، نوشته است: خاندان سلطنتی خشمگین، انتشار عکس ها در بریتانیا را ممنوع کرد.

خاندان سلطنتی البته مدعی شده است که در صورت انتشار این عکس ها، اقدام قانونی انجام نمی دهد، اما به مطبوعات نسبت به رعایت آیین نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار عکس های برهنه نوه ملکه در انگلیس ممنوع شد

انتشار عکس های برهنه نوه ملکه در انگلیس ممنوع شد