مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1391 ساعت 08:582012-08-15سياسي

300 دستگاه اتوبوس در روز قدس به شهروندان مشهدی سرویس دهی می کند


مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: با به کارگیری 300 دستگاه اتوبوس سرویس دهی ویژه ای در روز قدس به راهپیمایان در مسیر رفت و برگشت ارائه می شود.

- 300 دستگاه اتوبوس در روز قدس به شهروندان مشهدی سرویس دهی می کند مشهد - خبرگزاری مهر: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: با به کارگیری 300 دستگاه اتوبوس سرویس دهی ویژه ای در روز قدس به راهپیمایان در مسیر رفت و برگشت ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مهدی خجسته گفت: امسال کانون راهپیمایی میدان شهداست به همین دلیل از اولین ساعات سرویس دهی در روز قدس از انتهای همه خطوط سرویس ویژه این مراسم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: سرویس دهی به راهپیمایان در مسیر رفت از 11 پایانه سطح شهر به مقصد میدان شهدا انجام می شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: برای برگشت راهپیمایان نیز 5 پایانه در اطراف حرم مطهر بطور موقت ایجاد شده که در دو مرحله سرویس دهی برگشت را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: پایانه شماره یک در روگذر شیرازی حرم مطهر رضوی، پایانه شماره 2 در خیابان امام رضا(ع) و پایانه شماره 3 در روگذر طبرسی حرم مطهر رضوی واقع است.

خجسته افزود: پایانه شماره 4 در خیابان نواب صفوی و پایانه شماره 5 در خیابان خسروی باب الجواد (ع) به سمت چهارراه خسروی قرار دارد و به راهپیمایان در مسیر برگشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 دستگاه اتوبوس در روز قدس به شهروندان مشهدی سرویس دهی می کند

300 دستگاه اتوبوس در روز قدس به شهروندان مشهدی سرویس دهی می کند