مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1391 ساعت 04:522012-07-10سياسي

شکار ممنوع شد


درگیری بین محیط بان ها و متخلفان را نمی توان پیش بینی کرد بلکه با پیشگیری از این موضوع می توان گامی مثبت در جهت کاهش درگیری برداشت که این امر مستلزم همکاری سازمان ها و معاونت های دیگر با یگان حفاظت محیط زیست می باشد.

- رییس یگان حفاظت از تجهیز محیط بان ها به سلاح و مهمات خبر داد و گفت: امسال هیچ مجوز شکاری صادر نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ حمیدرضا خیلداردر از کارکنان یگان حفاظت محیط زیست به عنوان "محیط بان" نام برد و افزود: جمع آوری اخبار، ارزیابی مستمر اطلاعاتی در راستای تخریب آلودگی محیط زیست، اعمال قانون و مقررات در جهت پیشگیری و جلوگیری از ایجاد هر گونه آلودگی اعم از آب، هوا، خاک و حتی آلودگی صوتی- زیست محیطی، انجام گشت های تخصصی ویژه و انجام اقدامات بازدارنده شامل مقابله با اخلالگران و مجرمان در زمینه شکار و صید غیرمجاز‏، تخریب محیط زیست و آلودگی زیست محیطی از وظایف محیط بانان به شمار آید.

وی، آمار برداری از حیات وحش، نمونه برداری از گونه های گیاهی و جانوری و تعدیل جمعیت جانوران وحشی آسیب رسان همانند گراز، گرگ، سگ های ولگرد و غیره را از عمده ترین وظایف محیط بانان برشمرد.

سالجاری‏ مجوز شکار صادر نمی شودسرهنگ خیلدار درباره صدور پروانه شکار، اظهارداشت: صدور پروانه شکار از طریق اداره حفاظت شکار و صید سازمان محیط زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار ممنوع شد

شکار ممنوع شد