مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1391 ساعت 10:032012-07-03سياسي

20 هزار فرهنگی در مدارس مازندران اسکان یافتند


رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش مازندران گفت: از ابتدای فصل تابستان تاکنون، 20 هزار فرهنگی کشور در مدارس استان اسکان یافتند.

- محمود رضا سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تابستان امسال 296 مدرسه با ظرفیت پذیرش روزانه 15 الی 20 هزار نفردر مازندران آماده سازی شده است .

وی افزود: مجموع کلاس ها برای اسکان دو هزار و 156 اتاق بوده که از این تعداد هزار و 139کلاس جز گروه الف، 838 کلاس گروه ب و 179 کلاس در ردیف گروه ج قرار دارند.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: تعداد کلاس های گروه الف تابستان امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته 27.

7 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 20 هزار فرهنگی در مدارس مازندران پذیرش شدند اظهار داشت: از ظرفیت اردوگاه ها و مراکز تربیت معلم نیز در صورت ضرورت استفاده می شود و در باشگاه فرهنگیان ساری با یک وعده غذای گرم از میهمانان پذیرایی خواهدشد.

سعیدی گفت: شهرستان های رامسر، بابلسر، چالوس، نور، محمود آباد، ساری شهرستان هایی هستند که بیشترین میزان پذیرش میهمانان فرهنگی را دارند.

سعیدی با اشاره به اینکه مازندران به لحاظ موقعیت ممتاز گردشگری و قرار گرفتن در مسیر زائران حریم رضوی جزو استان های گردشگر پذیر کشور است بیان داشت: طرح اسکان فرهنگیان که از اول تیر ماه آغاز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار فرهنگی در مدارس مازندران اسکان یافتند

20 هزار فرهنگی در مدارس مازندران اسکان یافتند