مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1391 ساعت 11:332012-06-16سياسي

مسابقه حفظ و ترجمه زیارت جامعه کبیره برگزار می شود


در پی اهانت یکی از مزدوران استکبار به امام هادی(ع)، مسابقه حفظ و ترجمه زیارت جامعه کبیره از سوی معاونت تهذیب حوزه های علمیه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی حسین خانی معاون تهذیب حوزه های علمیه ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهانت و هتاکی بی شرمانه به امام هادی(ع) و واکنش علما اضافه کرد: حوزه علمیه و به خصوص معاونت تهذیب پس از این حادثه زشت احساس کرد که باید اقدامی مناسب و فرهنگی برای مقابله با این اهانت انجام دهد لذا ستادی در حوزه برای این کار شکل گرفت.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه های این ستاد، برگزاری مسابقه زیارت جامعه کبیره است که زیارتی است که از امام هادی(ع) صادر شده است.

حسینخانی با بیان اینکه مسابقه، آبان ماه سال جاری برگزار می شود، بیان کرد: این مسابقه در بخش های حفظ، ترجمه و رونویسی زیارت جامعه کبیره ویژه طلاب در آبان ماه برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه با بیان اینکه کمک هزینه زیارت عتبات عالیات جایزه این مسابقه است بیان داشت: این مسابقه ویژه طلاب، همسران و فرزندان آنان است همچنین مسابقه وبلاگ نویسی و مفاهیم زیارت جامعه کبیره نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان برای ثبت نام در این مسابقه می توانند به سایت اینترنتی معاونت تهذیب حوزه های علمیه مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه حفظ و ترجمه زیارت جامعه کبیره برگزار می شود

مسابقه حفظ و ترجمه زیارت جامعه کبیره برگزار می شود