مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1391 ساعت 16:132012-06-12سياسي

اختصاص 10 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی روستای بوشکان بوشهر


با توجه به کسب رتبه نخست روستای بوشکان در اخذ زکات، یک میلیارد تومان به صورت ویژه برای اجرای پروژه عمرانی در روستای بوشکان اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدحسین جهانبخش عصر سه شنبه در همایش زکات استان بوشهر اظهار داشت: زکات یکی از واجبات الهی است و باید همانطور که در سال های اخیر تلاش هی خوبی در این ارتباط صورت گرفته است در ترویج فرهنگ پرداخت زکات تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی به جمع آوری 85 درصد زکات استان بوشهر در شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: باید نسبت به ترویج فرهنگ زکات در دیگر شهرستان های استان نیز برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

استاندار بوشهر بهپیشرفت های صورت گرفته در جمع آوری زکات اشاره کرد و افزود: در کنار پیشرفت هایی که در موضوع زکات در استان بوشهر صورت گرفته است، هنوز با افق و واجب الهی فاصله داریم که باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

جهانبخش به انتخاب روستای بوشکان از توابع شهرستان دشتستان که به عنوان روستای برتر کشور در پرداخت زکات اشاره کرد و بیان داشت: برای تشویق این روستا، 10میلیارد ریال اعتبار معادل زکاتی که پرداخت کرده اند پروژه عمرانی تعریف و اختصاص می یابد.

وی بر لزوم اطلاع رسانی مطلوب برای پرداخت زکات در استان تاکید کرد و گفت: ممکن است مردم اطلاع نداشته باشند که باید زکات پرداخت کنند، باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی روستای بوشکان بوشهر

اختصاص 10 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی روستای بوشکان بوشهر