مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1391 ساعت 11:222012-06-05اقتصادي

اعلام قیمت ملک با کدپستی در سایت "قیمت مرجع"


وزارت راه وشهرسازی در عین حال نرخ هایی را که در سایت «قیمت مرجع» تحت عنوان ارزش واحدهای مسکونی قرار می دهد، دستوری تعیین نمی کند.

قیمت مرجع از روی قیمت واحدهایی که یک فصل قبل فروخته شده، - وزارت راه وشهرسازی در عین حال نرخ هایی را که در سایت قیمت مرجع تحت عنوان ارزش واحدهای مسکونی قرار می دهد، دستوری تعیین نمی کند.

قیمت مرجع از روی قیمت واحدهایی که یک فصل قبل فروخته شده، محاسبه و اعلام عمومی می شود.

بنابراین قیمت مرجع برآیند واقعی از نبض بازار مسکن است و برای سه طرف معامله –خریدار و فروشنده و مشاور املاک- قابل قبول خواهد بود.

جزییات تازه از طرح اعلام قیمت مرجع برای معاملات مسکن در پایتخت حکایت از انتظار تغییر و تحول اساسی در بازار املاک مسکونی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنیای اقتصاد، سایت اعلام قیمت مرجع ظرف دو هفته آینده به صورت آزمایشی در تهران شروع به کار می کند و از ابتدای فصل نقل وانتقال، همه مالکان آپارتمان های مسکونی، همه متقاضیان خرید مسکن و همه مشاوران املاک -در شهر تهران- می توانند با مراجعه به این سایت، ارزش روز واحد موردنظر خود را رویت کنند.

پیش تر گفته شده بود دسترسی به این سایت فقطاز طریق بنگاه های املاک ممکن خواهد بود؛ اما با آخرین تصمیم گیری مسوولان طرح مقرر شده این شیوه فقط در چند روز اول راه اندازی سایت اجرا شود؛ به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام قیمت ملک با کدپستی در سایت "قیمت مرجع"

اعلام قیمت ملک با کدپستی در سایت "قیمت مرجع"